kontakt@solutiv.pl883 11 44 83

Często zadawane pytania

Czy mogę zlecić wdrożenie szablonu do innego oprogramowania sklepu?
Obsługujemy w tej chwili sklepy Shoper, ClickShop oraz Sklepicom. Oferowane projekty są dostosowane do oprogramowania tych sklepów i konieczna byłaby ich modyfikacja. Mimo to każdy taki przypadek rozpatrujemy indywidualnie, warto więc się skontaktować. Nie jest wykluczone, że w przyszłości będziemy wspierać także inne oprogramowanie.
Mam swój projekt graficzny i chcę stworzyć na jego podstawie szablon. Czy jest to możliwe?
Tak. Możliwe jest wykonanie szablonu z autorskiego projektu graficznego. Ostateczny koszt i termin wykonania zależy od stopnia przystosowania projektu do wymogów oprogramowania.
Jak długo trwa realizacja zlecenia?
Czas realizacji jest uzależniony od wielkości i stopnia skomplikowania planowanych prac. Zazwyczaj wykonanie i wdrożenie podstawowego projektu zajmuje do 15 dni roboczych. Prace nad bardziej złożonymi i wymagającymi graficznie projektami trwają najczęściej od 15 do 30 dni roboczych. Czas jest taki sam dla sklepu Shoper, Sklepicom i Clickshop.
Czy zajmujecie się również obsługą oprogramowania open-source?
Nie. Zależy nam, aby Klienci otrzymywali nie tylko oprogramowanie, ale też dokumentację (pomoc), wsparcie techniczne i aktualizacje. Dlatego koncentrujemy się na wdrażaniu sprawdzonego komercyjnego oprogramowania, które polecamy również naszym Klientom. Aktualnie są to sklepy Clickshop, Shoper i Sklepicom. Nie oznacza to, że sklepy open-source są niedobre; po prostu przywiązujemy wagę nie tylko do ceny oprogramowania, ale także do wygody użytkowania i łatwości w uzyskaniu pomocy.
Czy cena szablonu obejmuje oprogramowanie sklepu?
Nie, oprogramowanie Sklepicom, Shoper lub Clickshop należy zakupić oddzielnie. Prezentowane ceny dotyczą zaprojektowania i wdrożenia szablonów wraz z opisanymi modyfikacjami. Wyjątkiem są oferty pakietowe, gdzie cena licencji sklepu Shoper jest zawarta w cenie pakietu.
Ile kosztują inne usługi nie ujęte w cenniku?
Ponieważ zamówienia te mają charakter indywidualny i różnią się zakresem potrzebnych prac, to trudne jest stworzenie uniwersalnego cennika. Dlatego też przyjmujemy rozliczenie godzinowe z ceną 60 zł netto za roboczogodzinę. Przed realizacją zlecenia przedstawiamy Klientowi ofertę określającą całkowity koszt prac.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Oczywiście, każdy nasz Klient otrzymuje fakturę VAT.
Czy otrzymam gwarancję na wykonany szablon sklepu?
Tak. Standardowo oferujemy 12 miesięcy gwarancji, która obejmuje poprawki dowolnych błędów w szablonie nieznanych w momencie odbioru usługi.
Czy mogę zlecić wprowadzenie produktów do sklepu?
Nie zajmujemy się wprowadzaniem danych do sklepu. Możemy jednakże wykonać hurtowy import danych z dostarczonej wcześniej bazy. Możliwa jest również konwersja danych do formatu akceptowanego przez sklep.
Czy możliwe jest podpisanie umowy określającej warunki współpracy?
Oczywiście. Każdorazowo podpisujemy z Klientem umowę, która opisuje zakres prac, koszt oraz czas realizacji. Wzór takiej umowy wysyłamy na życzenie.

Chcesz wiedzieć więcej?
Zadzwoń lub napisz, odpowiemy na wszystkie pytania!

Zapytaj